fredag 8 juni 2012

Exotic dream

grillar entrecote å till efter blir det lite hop plock ;)




3 kommentarer:

  1. Åh, vad gott! Älskar exotiska frukter!

    Skulle vara jättekul om du ville göra ett bloglovinbyte med mig! Säg bara till så lägger jag till dig :) Vill ha några extra bra bloggar att läsa nu till sommaren! :D
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Entrecote är bland det bästa som finns att grilla. Hur föredrar du att grilla din entrecote? Marinerad, med rub eller au naturell? Själv föredrar jag naturell, med salt och peppar. Dessutom tycker jag att det ofta är alldeles för tunna skivor hos mathökarna, bäst att köpa stort stycke själv eller gått till en riktig kötthandlare. Ta gärna en titt på alltomgrill.se om du vill ha fler tips.

    SvaraRadera
  3. Hej Jag heter John från Fooduel.com. Det är en plats där användarna röstar recept
    1 till 10.

    Det finns en rangordning av de bästa recepten och en profil med dina röstat recept. Varje recept har en länk till bloggen som tillhör receptet. På så sätt kommer du att få trafik till din blogg

    Det är enkelt, snabbt och roligt. Det bästa fotot recept kommer att vara här.

    Jag inbjuder dig att komma in, lägg till din blogg och ladda ett recept med en fin bild.

    Vi skulle älska att du deltar med några recept som. Look Amazing!

    Hälsningar

    http://www.Fooduel.com

    SvaraRadera